Alla dessa tankar och känslor

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Inför en ny graviditet  |  Daterat - 2012-08-24 » 13:52:00
Det närmar sig en ny ägglossning och för bara någon vecka sedan så kunde jag knappt vänta med att köpa en ny omgång med ägglossningstest, men de senaste dagarna har både tankar och känslor skiftat, så den här gången tror jag att vi ska försöka pricka in ägglossningen utan några test, även om jag fortfarande skulle vilja se en stegring (vilket jag inte gjorde på de förra testen). Ja, så nu blir det väl troligtvis till att ha sex på tisdag nästa vecka :)
 
Jag vill inte bli "beroende" av dessa test, jag försöker istället hålla fast vid den tanke jag alltid tidigare haft, att det kommer ett litet barn när tiden är inne.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!