Jag leker med tanken

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Inför en ny graviditet  |  Daterat - 2012-08-14 » 15:58:39

6-8 dagar efter befruktningen har embryot hittat en plats i livmodern och jag ”leker med tanken” att det finns ett litet liv där inom mig. Ja, det nu har gått 9 dagar sedan ägglossningen :) En fantastiskt och glädjande tanke, men samtidigt så har jag haft en kraftigare molande värk idag och stundtals så får jag för mig att det är symtom på att mensen är på väg och den tanken grumlar glädjen något. Men så fick jag för mig att (som vanligt) söka efter information på nätet och det är visst ganska så vanligt med en mensliknande värk efter både befruktning och under graviditet. Så vem vet…

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!