En ny sorts väntan tar vid

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardagslivet efter ett missfall  |  Daterat - 2012-08-13 » 19:07:58

…en väntan på att få veta om jag är med barn eller ej :) Ja, jag hade ägglossning den 6:e och ”ville det sig inte” denna gången så beräknas mensen komma den 20.e. Alltså cirka en veckas väntan kvar :)

Jag har också varit ganska så frestad att testa ett sådant där extra känsligt graviditetstest, men nu blir det till att vänta till nästa vecka och om inte mensen har kommit till nästa fredag så går jag till apoteket och införskaffar ett Clearblue gravtest. Jag tycker om dom för att dom även visar graviditetsvecka. Ja, så går tankarna just nu :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!