Så många blandade känslor

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardagslivet efter ett missfall  |  Daterat - 2012-08-30 » 12:21:27
För ett par dagar sedan så hade jag en dröm och i den drömmen så var sorgen stor och saknaden liksom smärtan över att ha förlorat ett barn snudd på olidlig. I denna dröm så sade jag att det borde vara tre barn och inte bara två, som nu. Ja, sorgen och smärtan var enorm och plötsligt så slår det mig, att drömmen kanske visar att sorgen finns där någonstans, någonstans djupt inom mig, även om den inte visar sig i det vanliga livet. Ja, vid ett missfall så gör man ju vad man kan för att inte gräva ner sig i den sorg man känner och man gör allt för att så snabbt som möjligt kunna gå vidare och jag trodde fram till nu att den där djupa sorgen, saknaden och smärtan var borta, men som sagt, just nu när jag skriver detta så är jag inte längre lika säker.
 
"Bilden", tankarna, känslorna och orden från drömmen finns kvar - även detta tredje barn, som vi förlorade, borde vara hos oss, borde vara en del av vår lilla familj och han eller hon fattas mig!
 

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!