Ingen fara

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Inför en ny graviditet  |  Daterat - 2013-02-05 » 16:27:00
...att ta Cong Rong Bu Shen Wan när man ammar!
 
Ja, jag började ta dessa svarta små piller för 6 dagar sedan och de ska tydligen kunna förebygga ett nytt missfall när jag blir gravid nästa gång, samt se till att embryot utvecklas och växer som det ska. Det är en patenterad kinesisk medicin, det vill säga den har en standardiserad formula och ett utbrett användningsområde, både för kvinnor såväl som för mannen. Men i mitt fall så kommer den först och främst att förstärka mina njurar, njurarnas chi (energi), samt hela kroppens chi och även blodcirkulationen, men den värmer även livmodern, då många missfall beror just på att livmodern är för kall, liksom den förbättrar kvalitén på ägget och ger de bästa förutsättningarna för att ett nytt litet embryo ska kunna utvecklas och växa rätt. Jag har ju dessutom haft upprepade missfall.
 
Den akupunkturist som jag gick till sa att utan behandling så skulle en ny graviditet sluta med ännu ett missfall, i och med att mina njurars chi samt hela kroppens chi är så pass svag.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!