Sitter med näsan i en gummistövel!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardagslivet efter ett missfall  |  Daterat - 2013-02-05 » 16:51:00
Ja, jag skojar inte! Sedan fem dagar tillbaka så känner jag ett stort begär efter den där (underbara) gummilukten som man framför allt finner i gummistövlar och cykeldäck. Helt otroligt och sanslöst, men likaväl sant :)
 
Så när begäret blir alltför stort, då smyger jag in i klädkammaren för att snosa lite i lillkillens gummistövlar :) Ja, himmel, vad tokigt det låter och jag kan bara inte förstå varför! Visst, jag har alltid, sedan barnsben, tyckt om den lukten, men aldrig någonsin har jag känt så här!
 
Så nu funderar jag på vad det kan bero på. Kan det ha något att göra med att jag en dag innan det hela börjde började ta den där kinesiska örtmedicinen, eller kan det rentav vara så att jag är gravid?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!