Vardagen fortsätter

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Vardagslivet efter ett missfall  |  Daterat - 2013-01-14 » 12:18:35
...och livet likaså, trots ännu ett missfall och det som gör mig riktigt glad i denna stund är min mans ord "så fort det är möjligt så ska vi försöka igen, jag vill verkligen ha ett tredje barn!" Ja, min man sa att den här gången så måste jag både påbörja samt fullfölja min behandling hos dr. Wang, på Kinesiska Murens Akupunktur här i Stockholm och han har helt rätt, för jag gjorde ett stort misstag med denna graviditet, jag avbokade min hälsokonsultation och påbörjade aldrig någon behandling, men som sagt, nu har jag varit på en allra första hälsokonsultation och på lördag så ska jag få min första akupunkturbehandling. Sedan kommer han ge ytterligare behandling vid en framtida graviditet, för att förebygga ännu ett missfall, så jag känner mig just nu väldigt optimistisk.
 
Livet är trots allt vackert!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!