Denna underbara sommar!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Reflektioner  |  Daterat - 2013-07-25 » 14:42:00
Värmen har kommit åter och himlen är så blå som den bara kan bli, inte ett moln så långt ögat kan se och trots den situation som man för tillfället befinner sig i, så tycker jag att sommaren är helt underbar. Ja, jag försöker tänka som så att det trots allt är som det är, man kan ändå inte göra någonting åt situationen. Visst, jag är väl som alla andra, jag kan förstås inte släppa tankarna och funderingarna helt och hållet, men jag tillåter dem inte att ta kontroll över hela mig, över hela min vardag och hela mitt liv. Samtidigt så försöker jag tänka som så att det finns alltid något att lära sig eller ta till sig och det är vad jag försöker göra. Jag tänkte likadant när jag fick och gick igenom mina missfall, jag kunde inte göra något för att förhindra dem, men utifrån vad jag då gick igenom så kom det ändå en hel del positivt och då tänker jag på alla de reflektioner jag gjorde, liksom den utveckling de förde med sig. Men mer om det lite längre fram.
 
Ja, som sagt, mensen har fortfarande inte kommit och det känns verkligen som om även den här nya situationen kommer att föra med sig en hel del positivt. Jag behövde den här tiden, de här dagarna, för att kunna samla ihop alla tankar och funderingar och nu känner jag mig betydligt mer samlad, liksom redo för vad som än må följa.
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!