En ny sorts väntan

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Inför en ny graviditet  |  Daterat - 2013-07-23 » 17:05:00
Ja, nu har en för mig ny sorts väntan tagit vid och med det menar jag att jag fortfarande försöker bli gravid och efter att ha haft fyra menstruationer efter missfallet i början av januari, så kom nu inte mensen när den skulle, för första gången i mitt liv och först trodde jag att NU var jag gravid och det var med stor förväntan och glädje som jag ilade iväg till apoteket och köpte ett graviditetstest, men sen ersattes denna glädje och förväntan av besvikelse och en massa funderingar. Ja, svaret på testet löd: "Inte gravid".

Så är jag gravid eller inte? Varför kom inte mensen som den skulle den här gången, efter att ha haft fyra normala menstruationer dessförinnan? En massa frågor, som vanligt, men som alltid, inga svar...

Ja, när jag läste av svaret på graviditetstestet så kändes det bara som om det inte kunde vara sant! Jag som varit så säker! Så nu har som sagt en ny sorts väntan tagit vid.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!