Tankarna kommer och går

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Inför en ny graviditet  |  Daterat - 2013-07-24 » 19:29:00
Ja, det är svårt, mycket svårt att släppa tankarna på mensen som ännu inte har kommit. Är jag gravid eller inte? Så imorse gjorde jag ett nytt gravtest som, precis som väntat, visade negativt och nu tänker jag att jag borde ha väntat ytterligare några dagar, kanske rent av ett par veckor.
 
Som sagt, väntan är svår, men nu ska jag ändå försöka ge mig till tåls och låta dagarna gå. Det är trots allt sommar, vädret kan inte bli bättre och så har jag min underbara familj, så nog borde jag kunna fokusera på något annat... :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!