Dagarna går

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Vardagslivet efter ett missfall  |  Daterat - 2013-03-13 » 17:03:00
...i rasande fart känns det som och tankarna avlöser varandra även dom. Ja, efter mitt sista inlägg så fick jag en blödning som inte var som en vanlig menstruation och den varade i två veckor och jag vet än idag inte vad det var för blödning, om det var en mens eller ej. Men nu har det gått ungefär fem veckor och jag kan väl bara säga att jag går i spänd förväntan, kommer det en ny blödning denna månad eller ej?
 
Kan det vara så att denna blödning var en allra första mens och kan det vara så att jag kanske lyckats bli gravid igen?
 
Ja, jag tror egentligen ingenting, det vill säga, jag vågar inte tro någonting, inte efter allt som hänt. Men visst, visst finns det ett spirande litet hopp djupt inom mig, som kämpar liksom en låga för att inte slockna...
Postat av: Anna
2013-04-02 / 21:39:28

Spännande!

Svar: Anna; jag har inte kunnat logga in på bloggen sedan i april och nu är snart juli månad slut, men nu kör jag igång igen och nog är det spännande alltid, för nu har mensen uteblivit samtidigt som gravtestet visade negativt...som sagt, oerhört spännande :)
lahermosavidadetvackralivet.blogg.se


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!